Veel gestelde vragen Beautysalon

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Je mag de auto vóór de Beautysalon neerzetten, dus op de oprit.

Ik heb een cadeaubon die verlopen is door corona, kan ik die nog inleveren?

Je kan gewoon een afspraak maken, wij nemen de cadeaubon dus wel aan.

Ik wil een cadeaubon bestellen, hoe doe ik dat?

Je kan online een afspraak maken om een cadeaubon te komen ophalen. Maar je kan het ook via de webshop doen, onder het kopje: "Cadeaubon". Wij kunnen de cadeaubon ook opsturen.

Hoe kan ik een afspraak maken voor een behandeling?

Dat kan via https://beautysalonchantal.boekingapp.nl/ of via beautysalon-chantal@hotmail.com of via 0642543419 (SMS/Whapsapp of bellen).

Er wordt niet opgenomen als ik bel voor een afspraak, wat kan ik doen?

Het kan zijn dat we het heel druk hebben of net in een behandeling zitten en daardoor de telefoon niet kunnen opnemen, stuur ons gerust een SMS of een WhatsApp berichtje.

Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik kan toch niet komen. Hoe annuleer ik de afspraak?

Helaas is het niet mogelijk om online een afspraak te verplaatsen of te annuleren. Wil je ons een berichtje sturen via 0642543419 of een e-mail naar: beautysalon-chantal@hotmail.com. 

Let wel op dat je 24 uur voor de afspraak je afspraak kan annuleren, daarna berekenen we wel kosten voor jou omdat wij niet zo snel iemand anders inplannen voor een behandeling. 

Kunnen wij met 2 personen komen?

Ja, we hebben een stoel waar diegene plaats kan nemen om te wachten.

Ik heb een vraag die er niet tussen staat, waar kan ik mijn vraag stellen?

Door een bericht te sturen naar: 0642543419 of een e-mail te sturen naar: beautysalon-chantal@hotmail.com. Of via het contactformulier.