Veel gestelde vragen - webshop

Kan ik de kleuren uittesten voor ik ze koop? 

Je kunt bij ons in de Beautysalon make-up, huidverzorging en huidverbeteringsproducten uittesten. Je kan GEEN producten uittesten die je hebt besteld en dan terugsturen. Met make-up laten wij meestal de kleur zien op een foto die bij het product staat.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Pakketten worden dezelfde werkdag tot 18:00 uur naar het DHL punt gebracht om verstuurd te kunnen worden. De dag er na zou je het pakket kunnen verwachten mits de pakketbezorger(ster) geen vertraging heeft opgelopen.

Kan ik mijn pakket online volgen?

Wij sturen een track&trace nummer naar je toe via de e-mail. (Alleen als er een e-mailadres is opgegeven). Wij versturen al onze pakketen via DHL.

Wanneer kan ik mijn pakket ophalen bij het ophaalpunt Tweewielercentrum Jan & Pietsje in Marum? 

Wij sturen jou een e-mail als jouw pakket klaar ligt bij Tweewielercentrum Jan & Pietsje. Je kan het pakket ophalen wanneer het jou uitkomt mits Tweewielercentrum Jan & Pietsje open zijn. Vergeet niet dat Tweewielercentrum Jan & Pietsje elke werkdag tussen 12:00 uur en 13:00 uur gesloten zijn. Je pakketje kan je binnen 5 werkdagen ophalen.

Ik weet niet wat voor huidtype ik heb, hoe bestel ik de juiste producten voor mijn huid?

Producten voor een normale huidtype kan gebruikt worden bij alle huidtypes, ook staat er bij (bijna) elk product wat voor huidtype er het beste bij past. Als het er niet bij staat, is het geschikt voor elk huidtype. Mocht je niet weten wat het beste bij jouw huid past, kan je ons gerust een bericht sturen via de e-mail (beautysalon-chantal@hotmail.com) of via 0642543419. Wij helpen jou graag verder!

Waar kan ik een kortingscode invoeren?

Voordat je de bestelling betaald, kijk je bij "overzicht van de bestellingen tonen" bovenaan op je scherm. Daar klik je op en dan kan je een kortingscode invoeren bij: "promotiecode". Gratis verzending boven de €35,- gaat automatisch, je hebt dus daarvoor geen kortingscode nodig.


Kan ik het bestelde product(en) terug sturen?

Ja, dat kan (binnen 14 dagen) mits het product(en) niet is gebruikt en niet open is gemaakt. De verzendkosten zijn voor jou, maar je krijgt het bedrag van het product(en) terug gestort op jouw bankrekening.

Je kunt het product(en) retour sturen, vergeet niet het retourformulier bij te voegen. Je kan je product(en) terug sturen naar het onderstaande adres:

Beautysalon Chantal
Skoallelân 7
9248 SB
Siegerswoude

Waar kan ik het retourformulier vinden?

Onder alle vragen zie je een downloadlink voor het retourformulier.

Ik wil mijn pakket graag ophalen van het DHL servicepoint. Kan ik aangeven bij verzendopties naar welk DHL servicepoint mijn pakket gaat?

Helaas kan dat niet, wij kiezen de dichtstbijzijnde DHL servicepoint bij jou in de buurt.

Hoe gaat er met mijn privégegevens om?

Wij zijn er van bewust dat jij vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om jouw privacy te beschermen. In het document hieronder laten we jou weten welke gegevens we verzamelen als je onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee jouw gebruikservaring verbeteren. Zo snap je precies hoe wij werken.

Ik heb een vraag die er niet tussen staat, waar kan ik mijn vraag stellen?

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons dan gerust een bericht naar: beautysalon-chantal@hotmail.com of naar 0642543419 (sms/whatsapp). Wij proberen zo snel mogelijk jouw vraag te beantwoorden.