Veel gestelde vragen Beautysalon

           

             "Waar kan ik mijn auto kwijt?"

- Je mag de auto vóór de Beautysalon neerzetten, op onze oprit.

            "Ik heb een cadeaubon die verlopen is door corona, hoe zit dat?"

- Je kan gewoon een afspraak maken, wij nemen de cadeaubon dus wel aan.

            "Ik wil een cadeaubon bestellen, hoe doe ik dat?"

- Je kan online een afspraak maken om een cadeaubon te komen ophalen. Maar je kan het ook via de webshop doen, onder het kopje: "Cadeaubon". 

            "Kan ik online een afspraak inplannen?" 

- Ja, via: https://beautysalonchantal.boekingapp.nl/

           "Er wordt niet opgenomen als ik bel voor een afspraak. "

- Het kan zijn dat we het heel druk hebben of net in een behandeling zitten en daardoor de telefoon niet kunnen opnemen, stuur ons gerust een SMS of een WhatsApp berichtje. 

           "Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik kan toch niet komen."

- Helaas is het niet mogelijk om online een afspraak te verplaatsen of te annuleren. Wil je ons een berichtje sturen via 0642543419 of een e-mail naar: beautysalon-chantal@hotmail.com. 

          "Kunnen we met 2 personen komen?"

- Ja, we hebben een stoel waar diegene plaats kan nemen om te wachten. 

         "Ik heb een vraag die hier niet tussen staat, waar kan ik mijn vraag stellen?"

- Door een bericht te sturen naar: 0642543419 of een e-mail te sturen naar: beautysalon-chantal@hotmail.com. Of via het contactformulier.